30.6.2017

PIKKU VINKKI, EN OLE HINTTI

Meitsi kiskaisi tänään kuulkaas oikein kauluspaidan niskaan, täytyyhän sitä jollain tavalla juhlistaa että meikäläisen oman elämäni sateenkaari-projekti päättyy. Olen siis tämän viikon jokaisena arkipäivänä pukeutunut yhteen sateenkaaren väriin päästä varpaisiin Pride-viikon kunniaksi. Viimeisen värin vuoro on siis tänään ja huomiseen kulkueeseen sateenkaari täydentyy kokonaiseksi. Onhan se kauluspaita näin päivää ennen h-hetkeä erittäin osuva vaatekappale ottaen huomioon senkin seikan että huomenna vetäisen oikein puvun päälleni. ;) Mainitsinkin eilen että käväisin töiden jälkeen ostamassa muutaman tarvikkeen lauantain varalle ja poikkeuksellisesti yksi niistä pääsi osaksi asuani jo tänään. Sateenkaarirusetti komeilee kaulassani tälläkin hetkellä ja tämän päivän viipotan se kaulassani ja sateenkaarisukat jaloissani ylpeänä menemään.

Viimeinen Pride-viikon asuistani on lila ja täytyy kyllä tähän väliin sanoa että olen hieman yllättynyt kuinka monen väriseen asuun mun vaatekaappini taipuu. :D Olen varmaan kolme kertaa näitä liloja tennareita yrittänyt myydä kirppiksellä mutta kukaan ei ole niitä huolinut. Onni onnettomuudessa, olisin ollut pulassa jos niitä ei kenkälaatikostostani nyt olisi löytynyt. Kaikella on näemmä tarkoituksensa, jopa sillä etteivät kengät mene kirppiksellä kaupaksi, haha. Jouduin kylläkin käärimään housujeni lahkeita erittäin ylös että sateenkaarisukat pääsevät oikeuksiinsa mutta hei, nyt on Pride-viikko ja saa vähän hullutella.
 


kengät ja housut H&M / sukat Happy Socks / t-paita River Island /
kauluspaita Dressmann / bandana Punaisen Ristin Kontti

 
Onpa ollut hauska viikko joka huipentuu huomenna mahtavaan päivään, näin uskallan ennustaa aikaisempien vuosien perusteella. Tällainen pieni pukeutumisleikki piristää mielettömästi arkea ja olen saanut myös muita ihmisiä hymyilemään. Suosittelen kokeilemaan, itsellä välillä tuntuu että se pukeutuminen laittoman usein suistuu sille "mustaa vaan äkkiä päälle"-linjalle etenkin kun töihin pitäisi kiireessä pukeutua. Töistä tulikin mieleeni, lähden vielä tänään heittämään nopean iltavuoron ja illalla ryntään kotiin laittamaan kaiken kuntoon huomista varten..
 
Ainiin, mulla on huomiseksi mielessä eräs erittäin mielenkiintoinen, miten tän nyt muotoilisi, lisä naamaani ja jos jaksan niin aion tänään illalla sitä yrittää. Palailen vielä huomenna aamulla täällä blogin puolella mutta heittäkää meitsi seuraukseen snäpissä @sopojoni - siellä luvassa varmasti värikästä meininkiä. :D Lupaan raportoida siellä myös tänään illalla jos vain suinkin onnistun mielenkiintoisessa yrityksessäni... Mua pelottaa jo valmiiksi. :D Mutta hei, vielä tämä päivä ja sitten sateenkaariliput liehumaan! Ihanaa. ♥
 
Ps. Otsikosta hämmentyneille tiedoksi että vihaan sanaa "hintti". Mä en ole mikään hintti, olen homo.
 
 

2 kommenttia: