1.4.2017

PARRATON

Täällä kirjoittelee iloinen mutta kiireinen bloggaaja. Duuniin liittyvä koulutusjakso päättyi eilen ja nyt mulla on viikonloppu vapaana ennen kuin aletaan tositoimiin. ;) Olen usein täällä viime viikkoina sanonut että elämässäni puhaltaa täysin uudet tuulet joista en voisi olla onnellisempi. Mulle tulee aina sellainen fiilis että haluan tehdä tällaisina aikoina jotain räväyttävää ja eilen saunassa sain idean. Seisoin pukuhuoneessa partavaahto käsissäni ja mietin että monen vuoden jälkeen voisi olla virkistävää ajella parta kokonaan pois. Hetken epäröin, otin hörpyn saunakaljasta ja sen jälkeen annoin mennä.

Vaihtelu virkistää ja kyllä mä tätä hetken olin jo miettinyt koska kaikki veikkaavat iäkseni kolmekymmentä eikä multa enää missään kysytty papereitakaan, tosi masentavaa koska olen kuitenkin kaksikymmentäviisi. Nyt oli taas aika antaa tilaa babyfacelle ja kyllähän se parta takaisin kasvaa jos joskus niin haluan. Tänä sateisena lauantaisena päivänä olen ollut asioilla parrattomine kasvoineni enkä voisi olla iloisempi. Näin ne pienet ulkonäköön vaikuttavat seikat saavat aikaan ihan uudestisyntyneen fiiliksen. Kaivoin pitkästä aikaa vaatekaapistani punaiset skottiruutuiset pöksyni jotka keräsivät paljon kehuja eräällä Lontoon reissullani. Ihanan sadesään takia en jaksanut hiuksia edes föönata vaan heitin ne taakse, olisivat kuitenkin lässähtäneet tihkusateessa. Mutta sen pidemmittä puheitta, tämän kevään uusi parraton lookkini olkaa hyvät! :)

kengät Bershka / housut ja laukku Zara / t-paita Topman /
pitkähihainen Weekday / takki H&M / kaulahuivi Glitter
 
Mitäs tykkäätte tästä muutoksesta? Musta tuntuu että itselläni kestää hetki että totun peilistä katsovaan tyyppiin. :D Ja kuten jo aiemmin sanoin, nopeastihan sen parran saa takaisin kasvatettua mutta ainakin hetki mennään siloposkena. Vaihtelua, vaihtelua. ♥
 
 

4 kommenttia:

  1. Nouuuu äkkiä kasvatat takas :( Sopii sulle niin hyvin!

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa, parraton söpöliini!

    Oscari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aprillia, ehkä joskus parraton mutta vielä mennään parrakkaana ;)

      Poista