15.6.2016

PURPLE SWAG

Juhuu! Eilen sain piristettä harmaan arjen keskelle kun marssin parturiin. Paukautin paikalle vihreässä pehkossani ja heti ovesta sisään astuttuani parturini kajautti ilmoille seuraavanlaisen lauseen. "Mulla on sotasuunnitelma sun hiuksille!" Musiikkia mun korville. :D Oltiin molemmat sitä mieltä että vihreiden hiusten aikakausi oli nyt ohi. Mä olen hiusteni suhteen aina liikkeellä avoimin mielin ja olen valmis kokeilemaan erilaisia juttuja. Pesupaikalla hinkattiin vihreä väri päästäni pois ja laitettiin uusi tilalle. Kävelin takaisin penkkiin, istuuduin alas, katsoin peiliin..


.. ja huomasin lilan mönjän valloittaneen pääni. ;) Siinä sitten annettiin värin vaikuttaa jonka jälkeen se (YLLÄTYYYYS) pestiin pois. Sivuilta ja takaa vedettiin todella lyhyeksi ja vielä hieman viimeisteltiin kihartamalla. Olen jo pidemmän aikaa ihaillut miesten kiharoita ja ajattelinkin että voisin alkaa useammin kihartelemaan tukkaani ja asetella sen otsan päälle. Kurkataanpas millainen lopputulos on!

Mä tykkään hirmuisesti! Nämä kuvat on räpsitty heti parturin jälkeen joten nyt pidetään peukkuja että väri pysyy päässä yhtä hyvin kuin vihreä. Ei kai se haalistuminenkaan niin paha ole tällaisessa huolettomassa kesäreuhkassa, heh.
 
Vihreästä lilaan, mitäs pidätte? :) Meitsin täytyy kohta rientää töihin, onneksi on hyvä ilma niin uudet lilat hiukseni säteilevät auringon kanssa kilpaa. ;)
 

6 kommenttia: