30.11.2015

HUIKEA JOULUKIRPPIS @NOSTURI

Juhuu! Nyt korvat hörölle sillä seuraa hauskaa ilmoitusluontoista asiaa tapahtumasta mistä minä itse olen jo nyt todella innoissani. Nosturissa järjestetään lauantaina 12.12. joulukirppis minkä hulinoissa meikäläinenkin on mukana heilumassa. Minuun otettiin yhteyttä järjestäjän toimesta marraskuun alussa ja olin tottakai heti innolla messissä. Mistä oikein on kyse, siitä kerron tarkemmin seuraavaksi.

Luvassa on erittäin rennolla tunnelmalla höystetty kirppispäivä mikä on vallan mainio tilaisuus tulla tekemään löytöjä vaikka joululahjoja silmällä pitäen. Tämähän on mitä loistavin syy sillä lahjoja voi ostaa läheisille ja tottahan toki myös itselle. ;) Mikä parasta, kirppis järjestetään hyvän asian puolesta yhteistyössä Helsingin eläinsuojeluyhdistyksen kanssa. Sisäänpääsy on maksuton ja kaikki ovat lämpimästi tervetulleita. Kannattaa kuitenkin varata käteistä ja etenkin pikkurahaa mukaan, tämä kannattaa aina kirppiksille suunnatessa muistaa. :)

Banneri: Jesse Jaksola

Tunnelmasta huolen pitää DJ Alternative Abe joka kuulemma soittaa housea, funkia ja soulia tilanteeseen soveltaen. Luvassa on myös kaikenlaista kivaa puuhasteltavaa. Löytyy niin piparibingo, improteatteria, korttipaja, tonttulakkien tuunailua kuin arpajaisetkin. Kirppispäivän ohjelmaosuuden avaa minun ja kahden muun bloggaajan haastattelu. Tämä jouluhöperö on siis bongattavissa hehkuttamassa tätä vuoden ihaninta aikaa. Jos kyseisenä päivänä näette Nosturissa hahmon joulupöksyissä ja pipari korvan takana, se olen mitä todennäköisemmin minä. :D

Kuinkakohan monta kertaa olen bloginkin puolella pohtinut vanhojen vaatteideni myymistä? Nyt turhautuneisiin rukouksiini on vastattu sillä minä olen paikalla myymässä vaatteitani. Otin muutaman maistiaiskuvan siitä mitä ainakin myyntipaikaltani tulee löytymään. Kaivoin kaapeistani vaatteita ja asusteita laidasta laitaan. Huppareita, neuleita, kauluspaitoja, kangaskasseja, hattuja, lippiksiä, koruja, laukkuja, reppuja, huiveja... Laidasta laitaan pystyy siis tekemään löytöjä meitsin luota. Itse olen kirppiksiltä ostaessani löytänyt taskuista ties mitä ja voin sanoa ettei mun vaatteiden taskuista tule löytymään vanhentunutta purukumipakettia, käytettyä nenäliinaa tai nuhjuuntunutta kampaa. :D Jokainen vaate ja asuste on todella hyvässä kunnossa, ne ovat vaan jääneet vähälle käytölle ja löytävät nyt toivottavasti tiensä välittäviin koteihin edulliseen hintaan. :)

Jokainen tietää kuinka työlästä on käydä vaatekaappia läpi. Aion ennen h-hetken koittamista jatkaa tehtävääni ja heitän taatusti kirppiskassiini vielä lisää tavaraa. Kannattaa siis ehdottomasti saapua paikalle tutkimaan mitä näiden juttujen lisäksi päädyn myymään.
 
Nyt jos koskaan on loistava tilaisuus kaivaa se kalenteri esiin ja merkata lauantain 12.12. kohdalle "Nosturin joulukirppis". Kannattaa myös liittyä kirppispäivän fb-tapahtumaan (click!) niin pysyy perillä uusista infoista ja sieltä pystyy tarkemmin lukemaan kaiken tärkeän. 
 
Saavu ihmeessä paikalle nauttimaan jouluisesta tunnelmasta. Voidaan yhdessä skoolata glögillä, fiilistellä joulua ja kohottaa piparit ilmaan huikeiden kuvanmuokkaustaitojeni kunniaksi.
 
Nähdään 12.12. Nosturissa huikean kirppispäivän merkeissä! ♥
 
 

4 kommenttia:

  1. ei luoja hajosin tolle kuvatekstille :DDDD mut joo taidan saapua paikalle, kuullostaa kivalle ja eläinten auttaminen on aina plussaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha. :D Eikös kuulostakin. :) Lämpimästi tervetuloa!

      Poista
  2. Kiitos vinkistä !!! :-)

    VastaaPoista