14.2.2015

MISSÄ %#@*!#@ MURUSENI ON

Tiedättekö mitä? Olen melko varma siitä että meikäläinen lukeutuu maailman epäonnisempien ihmisten joukkoon mikäli kyse on onnistuneista treffeistä. Jos ihan totta puhutaan niin en itsekään ymmärrä miten tämä edes on mahdollista. Ystävänpäivä on vallan mainio tilaisuus avata sanainen arkkuni ja kertoa teille muutamista mieleenpainuvimmista treffeistä millä olen käynyt. Valmistautukaa surkuhupaisiin kertomuksiin.

Kerran tapasin baarissa todella suloisen pojan joka lyöttäytyi ystäväni ja minun seuraan. Seuraava tapahtuma on ihan kuin kohtaus romanttisesta elokuvasta. Hän oli lähdössä kotiin ja olin kävelemässä rappusia alas kun poika huusi "odota!", juoksi luokseni ja suuteli minua. Siinä sitten vaihdettiin numerot ja seuraavina päivinä viestiteltiin ahkerasti. Sovittiin tärskyt ja siitähän se romanttinen elokuva lähti luisumaan kohti jotain aivan muuta lajia.

Nähtiin ja juteltiin siinä mukavia. Pian minulle selvisi että tämä kyseinen poika oli kolmekymppinen elämäänsä ja hänen mielestään paskaan työhönsä kyllästynyt, eikä kuitenkaan jaksanut eväänsä liikauttaa muuttaakseen tätä asiaa. Kirsikkana kakun päällä, ihan sama mitä minä kerroin elämästäni tai itsestäni kuului vastauksena "no haloo, sä olet vielä niin nuori" tai "no sulla on vielä elämä edessä, toisin kuin mulla." Ei varmaankaan enempää tarvitse kertoa, ei niin yhtään samanhenkinen ihminen kuin minä. Kun painajainen tämän saamattoman vätyksen kanssa päättyi, ette voi arvatakaan mitä hän tokaisi. "Itseasiassa mä tiedän sut, enkä oikeestaan kyllä vois kuvitellakaan mitään koska niin moni tietää sun blogin ja mua ahdistaisi." Arvatkaa vaan laitoinko viestiä.

Tästä päästäänkin erääseen toiseen kertomukseen. Missäs muuallakaan niitä homomiehiä tapaa kuin baarissa, niin tämänkin pojun. Olin ystäväni kanssa viettämässä iltaa kun tuntematon tyttö tuli kertomaan haluavansa esitellä ystävänsä minulle. Siinä sitten juteltiin ja tanssittiin porukassa. Poika vaikutti oikein mukavalta ja seuraavina päivinä whatsappailtiin ahkerasti. Mentiin syömään, juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä ja tuntui siltä että oikeasti natsasi.

Sovittiin näkevämme uudelleen ja laitoin edellisenä päivänä viestin että olin käynyt parturissa. No siitähän se alamäki sitten alkoi. "Apua, niinpä niin, eli sulla on hiukset taas ihan täydellisesti ja mulla on ihan kamalan näköset." Nähtiin toisen kerran ja ensimmäinen kommentti liittyi siihen kuinka hienot vaatteet minulla hänen mielestään oli ja hänellä ihan kamalat ryysyt. Tiedättekö, en kertakaikkiaan voi sietää ihmisiä joita pitää koko ajan olla mielistelemässä varsinkaan jos mitään aihetta siihen ei ole. Niin ja tuomitsipa hän vielä joitain elämäntapojanikin. Sanonta "historia toistaa itseään" osoitti pitävänsä paikkansa kun sälli esitti seuraavan asiansa. "Mä oon tässä vähän miettinyt.. Kun mulla on tosi monta kaveria joilla on susta ennakkoluuloja ja muutenkin niin moni tietää sut. Ja kun sä oot _tollanen_ ja mä vaan tällanen..." En voinut uskoa korviani, bloggaajan treffikirous langetettiin jälleen ylleni.

Niih.. Että sellaista. Tässä tosiaan vain muutama tarina mahtavan onnistuneista treffikokemuksistani. Ehkä nämä kauhutarinat riittävät tältä erää vaikka esimerkiksi yksistä Tinder-treffeistä olisi muutamakin sana sanottavana. Kerrottakoon etten ole mikään nettideittailija mutta sen yhden kerran kun annoin mahdollisuuden niin sekin räjähti reisille, eikä todellakaan halutulla tavalla. :D Muutenkin musta tuntuu että kyseisessä sovelluksessa mulle tulevat viestit ovat joko suoria seksiehdotuksia ja lauseita "Hei, mä tiedän sut!" tai "Sulla on kiva tyyli ja blogi.".

Ennen kuin joku vetää herneet nenäänsä haluan selventää että päivittelen huonoa tuuriani treffien suhteen enkä todellakaan pidä itseäni minään superjulkkiksena vaikka kyllä blogiani aika moni ihminen lukee. Olen se Joni jonka perään ihmiset lisäävät "no se bloggaaja, söpö" jos joku ei heti tiedä kenestä on kyse. Suomen homokulttuurissa se menee muutenkin niin että kukaan ei tiedä ketään, mutta silti kaikki tietävät toisensa. ;)



Aion nyt jättää tämän linkin taakse poikaystävähakemukseni, mistäs sitä tietää jos joku potentiaalinen ei sitä olisi vielä nähnyt... Ihanaa ystävänpäivää teille jokaiselle ja tiedoksi se että vaikka mulla on treffit olleet tätä luokkaa niin mulla on kuitenkin maailman parhaat ystävät ja ne jos mitkä tekevät elämästä ihanan. ♥ Ei mulla muuta tällä erää kuin että..

#foreveralone

8 kommenttia:

  1. ahaha sun blogi on kyllä niin viihdyttävä :D tsemppiä murusen löytöön!

    VastaaPoista
  2. sä oot niin symppis.. sulle on vaa sattunu tollasia urpoja eteen, kyllä se kultakimpale jostain kivenkolosta löytyy <3

    VastaaPoista
  3. Muistahan se vika aina löytyy kun homma ei ota sujuakseen.

    VastaaPoista
  4. aivan ihana postaus, oot niin hauska ja sympaattinen ihminen!! <3

    VastaaPoista