14.1.2014

NATURE BOY

Pienestä natiaisesta asti olen ollut todella paljon tekemisissä luonnon kanssa. Vaikkei heti uskoisi, olen harrastanut partiotakin. Meillä on mökki Pohjois-Suomessa luonnon helmassa ja ollaan vietetty siellä erittäin pitkiä ajanjaksoja kun olin pienempi ja vieläkin jokaisen kesäni kohokohta on mökkireissu kauas kaikesta. Toki näin vanhempana töidenkään takia visiitit mökille eivät voi kestää useita viikkoja. Vaikka olen espoolainen henkeen ja vereen on mulla aina ollut "pohjosen poika"-puolikin. Samalla kun nautin kaupungin ihmisvilinästä ja shoppailusta kaipaan luonnon rauhaan kalastamaan ja poimimaan mustikoita.

Halusin poiketa blogini tyypilliseltä tieltä ja jakaa kanssanne muutaman luontokuvan sillä niitäkin tulee silloin tällöin näpsittyä. Vaihtelu virkistää, eikös? Kertokaa ihmeessä mitä piditte vai pidittekö ollenkaan. :) Ennemmin kuin huomaattekaan palataan jälleen tutulle ja turvalliselle maaperälle!
 
 
 

6 kommenttia:

  1. kauniita kuvia! joistain vois tehdä vaikka taulun :)

    VastaaPoista
  2. voooi, on kyllä niin kauniita kuvia että. :) ahh kesä!

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Nuo kaks jotka on toisena vierekkäin on aivan tajuttoman upeita, samoin tuo missä on tuo keltanen talo. Mä en ymmärrä, miten jotkut vaan osaa ottaa noin ihania kuvia, järki ei pelaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! <3 Tykkään itekkin noista kuvista hirmuisesti.

      Poista