17.6.2012

Kaislikossa suhisee







Nilkkurit H&M / Takki H&M Fashion against aids
Reikäpaita Cheap Monday
T-paita, shortsit ja hattu Weekday
Aurinkolasit Topman
Laukku Zara

Yllä olevasta kuvapläjäyksestä tarkkasilmäisimmät saattoivatkin bongata keltaiset shortsit ja laukun, jotka lukeutuvat erittäin onnistuneen shoppailureissun antimiin. Jos totta puhutaan niin kyseinen asu teki rynnäkön omien lemppariasujeni kärkipäähän. Oon totaalisen rakastunut keltaisiin shortseihini ja ajattelin ensi palkkapäivänä pinkoa Weekdaylle katsastamaan josko vielä löytäisin niitä eri väreissä.. Uusi näppärän kokoinen laukkukin tuli tarpeeseen ja se sopii täydellisesti monien releitteni värimaailmaan, kuten juuri noiden nilkkureiden ;) Erittäin ohut, kevyt ja ilmava parka-takkini on takeista tämän hetkinen suosikkini. Osan hihoistakin saa poistettua, mikäs sen parempi kesäisillä ilmoilla!

Vaateintoilusta päästäänkin sitten muihin kuulumisiin. Monet työkavereistani ovat sanoneet mulle sen olevan erittäin pelottavaa kun mulla on niin usein hyviä päiviä. Itsekin oon huomannut viime aikoina sen että mulla on ollu hymy korvissa jo toista viikkoa putkeen, eikä työkään ole oikein tuntunut työltä koska on ollut niin hauskaa :D Mahtavia päiviä töissä, hauskoja vapaapäiviä ja kivoja suunnitelmia tuleville vapaille sekä ihanaa seuraa niin töissä kuin vapaallakin.

Käsi sydämellä voin sanoa; oon onnellinen.

21 kommenttia:

  1. ihana toi reikäpaita ja muutenki koko yhistelmä! sul on tosi kiva blogi :---)

    VastaaPoista
  2. Missä sä oot töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvaa ;) Oon suunnitellu tekeväni työpostauksen, saa nähdä päätyykö julkaisuun asti..

      Poista
  3. missä oot töissä?

    VastaaPoista
  4. No kuinkas paljon tollasella hiustyylillä keskimäärin saa homopiireissä? Ihan vaan mielenkiinnosta.

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Mitä veikkaat? Selaappa vaikka blogiani vähän enemmän niin saatat löytää vastauksen... ;)

      Poista
  6. hei tulin vaa aatelleeks, ei tää oo mitenkään pahalla todellakaan sanottu, mut aattelin vaan et miks sulla on aina joku hattu kun sulla on niin makeet hiukset? (: oot söpö.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hatut on niin iso osa mun tyyliä etten vois kuvitellakaan liikkuvani missään ilman niitä :D Pidetään mielessä, ehkä pian nähdään "hatuton söpö" jossain postauksessa.. Kiitos :)

      Poista
  7. Yhdyn aikasempaan anonyymiin ja kysyn et ootko homo? Selailin blogiasi ja vastausta en löytänyt, eli ootko homo vai pukeudutko vain epämiesmäisesti :) joo-o mut kivojaha noi vaatteet onn

    VastaaPoista
  8. ei saa vissii paljastaa sun työpaikkaa mut näin sut siellä ihihihi olit niin reippaana :DD

    VastaaPoista
  9. Ooo, me likes! Tosi kiva asu (:

    Btw, miten saat noi hiukses pysymään noin punaisina? Laitatko lisää väriä vai ootko vaan ylihaka hoitaa hiuksias? ^^

    VastaaPoista
  10. tää menee nyt offtopic mut mistä oot ostanu noi ihanat pienet hännät mitä oon nähny sulla ainaki oranssihkon ruskeena ja sinisenä? <3

    VastaaPoista
  11. Anonyymi 20 kesäkuuta, häntä paikaten, mun mielestä sä et pukeudu mitenkään epämiehekkäästi, vaan sulla on tosi ihana oma tyyli! Mun mielestä on tosi cool juttu että joku on noin itsevarma ja uskaltaa pukeutua erilailla ja erottua massasta :) ! Millä jameralla otat muuten noita sun kuvia, kun niistä tulee noin hyviä? Ja jälleen kerran oikee. Onnistunu bloggaus:)!

    VastaaPoista
  12. Voisitko tehdä joskus video postauksen??!! PLIIIIIS vaikutat muodikkaalta ja sinulla on ihania vaatteita...uskaltasimpa itsekkin pukeutua noin...:(

    VastaaPoista