13.6.2011

Pick your body up and drop it on the floor

Täytyy sanoa, että perjantaisten Lady Gaga-bileiden ja eilisten ystävän kakskybästen jälkeen olo on hieman ryytynyt.. Huomenna alkaa jälleen työputki, mikä on ehkä ihan hyvä asia koska tollasilla säillä mä en muuta tekiskään ku nuokkuisin ties missä baareissa ja puistoissa :D Mutta ei valittamista, molemmista päivistä tuli otettua ilo irti mahtavassa seurassa ja eikös se ole ihan sallittua vapaapäivinä? ;)

Kuten jo viime postauksessa lupailin, nyt on aika katsastaa uusimpia ostoksiani. Ihan välihuomiona tähän väliin, että mä en oo koskaan ollut mikään himosiivooja, hehheh.. Ja tosiaan oon myös sellaista sorttia, että ihan sama mihin olen lähdössä, sovitan varmaan kymmeniä housuja, t-paitoja ja ties mitä muuta ennen kuin päätän lopullisen asuni. Arvatkaa vaan päätyvätkö vaatteet takaisin sinne mistä ne otin? NOT! Koska shoppailupäivistäni on vierähtänyt jo pieni tovi, en enää muista mitä kaikkea sitä tulikaan ostettua mutta yritin parhaani ja pengoin vaatekasojani..

Laitoin siis parisen viikkoa sitten tilauksen menemään Topmanille ja tilasin maastotakkini sieltä. Ostoskoriin klikkailin lisäksi sormuksia ja yhdet housut. Mua vähän ärsyttää koska noi sormukset on vähän isoja mulle, enkä jaksanut palauttaa niitä koska ne makso tyyliin kolme euroa per sormus. Ja ainakin mun järjenjuoksuni sanoo ettei alennustuotteita voi palauttaa? No, joku tiukempi sormus uusien rinnalle ni en kadota aarteitani!




Oon kyllä niin tyytyväinen kaikkiin tilaamiini juttuihin. Noi housut on ihanan rennot, sormuksia nyt palvon muutenkin - uudesta maastotakista puhumattakaan.. Olin tossa yks päivä shoppailemassa ihanan työkaverini Tiinan kanssa, enkä ois osannu arvatakkaan miten samanlainen maku meillä on. Viiletettiin Zaraan ja nähtyämme Lady Gaga-malliston paidan huudahdettiin ihan samaan aikaan "apua ton mä haluun!". Sama kävi sitten tietyn huivin kohdalla, kuten myös eräiden korujen.. Räväytettiinkin viime kertaisissa työporukan juhlissa ilmestymälle paikalle aivan samanlaisissa kuteissa ;)


Viime aikoina mun epätoivoinen kesähuivien etsintä on alkanut vihdoin tuottaa tulosta. Toi Zaran tähtikuvioinen huivi on ihanan ohut ja kevyt, minkä voi huoletta sisällyttää kesälläkin asuun. Kuten ovat myös Seppälästä ostamani huivi..

.. Biancosta ostamani huivi..

.. ja Micmacista ostamani huivi! Vai pitäisikö sanoa huivit, koska ostin kaksi huivia. Oon jo pitkään kuolannut erään ystäväiseni pääkallohuivia, mikä on ilmeisesti Ginasta ostettu. Enhän mä oo sellaista nähnyt mailla enkä halmeilla, mutta Micmacissa lykästi. Kuten jo mainitsin, ostin siis huiveja kaksin kappalein ja kiikutin ne mummilleni joka ompeli ne yhteen. Sain kuin sainkin pitkän pääkallohuivini ;) Samaisesta liikkeestä ostin kaksi räikeää rukousnauhaa.


En nyt muista miksi seuraavia ostamiani kenkiä kutsutaan, mutta tollasista suloisista töppösistä mä oon nyt innostunut :D Ostinkin Hennesistä kaksi paria ja ne on ihanat. Mukaan lähti myös samanlaiset shortsit, mitkä tuhosin viime juhannuksena liu'uttuani alas kalliolta..



Tajusin just unohtaneeni kuvata kolme t-paitaa ja yhden kaulakorun. Noh, ne t-paidat on tylsiä yksivärisiä eikä niissä ole paljoakaan nähtävää. Enkä todellakaan jaksa enää alkaa kuvailemaan niitä. Uskon myös että pian tulette nekin bongaamaan päältäni. Tässä ne viime aikojen ostokset nyt olisi, jos sitä torstaina käyttäisi vapaapäivän jälleen kerran shoppailemiseen? ;)

♥ söpö

11 kommenttia:

  1. ei muute ollu viime juhannuksena se sun bannu kalliol! :D 2v sit

    VastaaPoista
  2. nois kenkäkuvis kivat läntit itseruskettavaa :D opettelisit sen käytön tai lopeta kokonaa :DD + sheivaisit sääres ni sopis tohon lookkiis paremmi kun noi karvajalat

    VastaaPoista
  3. periaatteessahan kaikki netistä tilatut vaattet tulisi voida palauttaa, oli ne alessa tai ei :) aivan ihania noi kengät!

    VastaaPoista
  4. onks sulla itseruskettavaa kun näyttää niin epätasaselle toi rusketus?:o

    VastaaPoista
  5. oijoi, pakko päästä äkkii zaraan D: tahtoo tollasen paidan !!

    VastaaPoista
  6. vittuuks kaikki haukkuu sua tääl ;o

    VastaaPoista
  7. sua varmaa kiinnostaa iha helvetisti, mut näin sut yks päivä kampin subis ja olin jo sillee et moi söpö mut tajusin ettet sä varmaa tiiä kuka mä oon ja sit petti itseluottamus enkä tullu moikkaamaan. :( oisko ees saanu tulla? (:

    VastaaPoista
  8. Mist micmacist noi korut :)

    VastaaPoista
  9. mitä haukkumista? saa nyt kai oman mielipiteensä ilmasta?:D ja ihan hyvähän se ois palauttaa toi neiti (joni) takas maanpinnalle, luulee itestänsä pikkase liikoja ==DD

    VastaaPoista
  10. ootsä ikinä harkinnut mallin uraa ? :) voisit oikeesti sopii siihe hommaa :D

    VastaaPoista