12.12.2010

Sirkustirehtööri

Olen elämäni aikana omistanut vain Canonin kameroita ja tällä hetkellä kuvaan PowerShot SX20:lla. Olen ollut siihen enemmän kuin tyytyväinen enkä oikeastaan voisi koskaan kuvitellakaan ostavani kameraa, jossa ei lue Canon. Voitte varmasti kuvitella reaktioni kun Canonin edustaja otti minuun yhteyttä ja kysyi, haluanko testikäyttöön PowerShot SX30 IS:n, joka jatkaa oman kamerani sarjaa markkinoilla. Tottakai suostuin ja nyt olen kaksi viikkoa kyseisellä kameralla kuvaillut, eikä mulla ole mitään pahaa sanottavaa :)

On aivan mahtavaa saada testata uudempaa versiota kamerasta, jonka tunnen jo lähes yhtä hyvin kuin omat taskuni! Kamerassa on muunmuassa huippuhyvä laajakulmainen 35x zoom-objektiivi, 14,1 megapikselin CCD-kenno ja hämäräkuvaus. Itse vaadin että kamerassani on kääntyvä nestekidenäyttö, joka löytyy myös testikäytössäni olevasta yksilöstä. Lisäksi mun omalla kameralla ja tällä testissä olevalla saa kuvattua ihan sairaan tarkkoja videoita! Lisätietoja kamerasta löydätte halutessanne täältä.

Jos joku vaatisi minulta jotain huonoa sanottavaa tähän testikäyttöön liittyen, voisin vastata vain että: ajankohta. Rakastan valokuvaamista, mutta ulkona on nyt niin pirun kylmä ettei siellä kauaa pysty töröttämään. En edes haluaisi kuvitella miten innoissani olisin, jos saisin mahdollisuuden testata jotain huippuhyvää järkkäriä kesällä! Olisin varmasti päivät pitkät kuvaamassa :)

Tänään mulla oli pitkän tauon jälkeen hyvää aikaa lähteä kuvailemaan valoisan aikana ja aamulla totesin äidille "nyt me kuvataan yli tunti!" Mulla oli taas kunnon visioita kuvista mitä olisin halunnut, mutta jo vartin kuvailun jälkeen en tuntenut sormiani ja olin muutenkin kohmeessa.. Uusi silinterini, jonka ostin Hennesistä pari viikkoa sitten lukeutuu niihin harvoihin asusteisiini, joita äitini ei vain yksinkertaisesti voi sietää :D Jos lähden karvahattu päässä kauppaan äitini kanssa, näytän eskimolta. Tänään näytin kuulemma sirkustirehtööriltä.








Kengät, kauluspaita, bleiseri, silinteri H&M
T-paita Zara
Farkut Zara, tuunatut
Rusetti GT

Tajusin muuten just, että vähänkö toi silinteri näyttää pitkältä noissa lähikuvissa! Herranen aika, mua oikein naurattaa ku katon noita kuvia! Ihan ku seisoisin lumikinoksissa joku puolimetrinen jättihattu päässä......... Vaikka oikeasti se on 14,5 cm pitkä. Kyllä, kaivoin äsken mittanauhan kaapista ja suoritin operaation ;)

Huomenna sekä tiistaina mulla on töitä yritän mahdollisuuksien mukaan saada ainakin parille muulle päivällekin vuoron. Haluaisinkin kysyä teiltä postausehdotuksia, joita voisin toteuttaa seuraavalla viikolla. Ottakaa huomioon se, että jos olen töissä menen sinne pimeän aikaan ja pääsen kun on pilkkopimeää. Itselläni lyö aikalailla tyhjää, joten apua otetaan vastaan erittäin mielellään.

♥ söpö

32 kommenttia:

  1. Sulla on ollu kesäkuusta asti lähestulkoon kaikissa asukuvissa jos jonkinlainen hattu päässä...enough is enough? Ois kiva nähdä sua välillä ilman minkäänlaista päähinettä.

    VastaaPoista
  2. en oo vielä ikinä ennen nähny sun blurraavan noin huonosti! siis tuo menee jo yli.

    VastaaPoista
  3. nice pics dude! mut opettele blurraa, näyttää kamalalta..

    VastaaPoista
  4. blurrrr toi hattu on kyllä oikeesti aika karsee. mutta muuten kiva kokonaisuutena :-)

    VastaaPoista
  5. !!! Mä oon aina halunnu silinterihattuu muttei täällä ahterin kolmannella leveydellä oo :( Mutta olin kyllä vähä myyty, ku näin tuossa kuvassa silinterin <3__<3
    Onneks oon villakurssilla koulussa nii voin huovuttaa sellaisen itelleni :3

    VastaaPoista
  6. kuvanmuokkaus kymppi plus

    VastaaPoista
  7. HEI PLIIS, onko sun PAKKO blurrata sun naamaas? Yäääh +o( niin tehään ku ollaan 12v!
    ja ootko tosissas ton hatun kanssa vai naamiaisiinko oot menossa?
    Mut muuten kivat vaatteet!

    VastaaPoista
  8. Sähän olit/olet autokoulussa, niin tuli vaan mieleen, että saitko kortin jo? En ole huomannut, että oisit maininnut asiasta. Paljonko sulla on vielä jäljellä jos ei ole? Mä nimittäin alotin aika samaan aikaan kun sä, itellä ollut kortti jo vähän aikaa.

    VastaaPoista
  9. ääh nää kuvat on niin rakeisia että itkettää!

    VastaaPoista
  10. Tee jälleen "stylisti-söpö" postaus, jonka olet joskus toteuttanutkin. Ota kaverisi mukaan ja valitse hänelle asukokonaisuuksia esim. H&M, GT, Weekday tai Monki-ketjujen liikkeistä? :)

    Olisi myös mukava saada postaus, johon keräisit kuvia catwalkeilta ja valitsisit lempiasukokonaisuutesi suunnittelijoiden mallistoista. Ideaa?

    VastaaPoista
  11. lopeta toi blurraaminen lapsi hyvä

    VastaaPoista
  12. Anonyymi: So? Jos mä niistä satun tykkäämään hulluna, miksen käyttäisi jos huvittaa :)

    Anonyymi: Anteeks :(

    Anonyymi: Thänks!

    Anonyymi: Kiitti!

    Junkie: Kiiitos :) Huovutappas ihmeessä!

    morgen: Jee<3

    Anonyymi: Olen tosissani :)

    Anonyymi: Heh, pidän pientä taukoa..

    Anonyymi: Blogger asialla..

    Anonyymi: Kiitos toiveesta :) Erittäin toteuttamiskelpoisia molemmat!

    Anonyymi: ;)

    VastaaPoista
  13. onko nämä kuvat nyt sitten otettu sillä uudella testaus kameralla? minusta tuo kuvien laatu näyttää jotenki huonommalta.. tai voi olla että nyt kiinnitin vaan enemmän huomiota ku mainitsit tuon kameran :D

    ja valitettavasti miekin olen muiden kanssa samalla linjalla, lopeta tuo blurraus :( oon jo pitkään oottanu että millon se vähenis mutta turhaan.

    muuten loistava blogi, jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
  14. hertsyykkeli ! ihan kiva kokonaisuus !

    VastaaPoista
  15. sryyy mut vaikuttaa aikalailla siltä et sun on pitäny puhua tosta kamerasta positiivisen sävyyn täällä et saisit sitä vastaan jtn?

    VastaaPoista
  16. onksun pitäny puhua tosta kamerasta positiivisen sävyy täällä et saisit sitä vastaan jtn?

    VastaaPoista
  17. sä ehkä näytit vähän sirkustirehtööriltä, mut ei vitsit, se on just positiivista! ihan sikahieno asukokonaisuus, oon iha fiiliksis täällä :D

    VastaaPoista
  18. hei tiesitkö että jos kokoajan pitää hattua tai pipoo alkaa kaljuuntuu

    VastaaPoista
  19. no laita kuvat sit vaikka flickrin tai tinypicin kautta

    VastaaPoista
  20. miks vitus aina blurraat noi paljo jee :: D

    VastaaPoista
  21. kivasti blurria :: ---D mut joo, kivoi kuvii(:

    VastaaPoista
  22. niinpä! voi söppänä susta tulee pian kalju 8(

    VastaaPoista
  23. hei mistä toi hullunhauska vihree pussilakana on?:D se oli tossa edellidessä postauksessa:)

    VastaaPoista
  24. vaikka et tässä mitään postausideaa oo kysynytkään, nii mietin vaan et ootko ikinä aatellu tehä videopostausta? sellanen ois varmaa ihan kiva nähdä täällä =)

    VastaaPoista
  25. nää sun postausten välit rupee kasvaan aika järkälemäisiksi. ryhdistäydy ny vähän!

    VastaaPoista
  26. miks just sä saat testata sitä kameraa? :D

    VastaaPoista
  27. 8 päivää ilman postausta alkaa olee jo aika pohjanoteeraus. Lopeta sit tää bloggaaminen jos se ei enää kiinnosta, tällee sä vaa kiusaat meitä lukijoita!

    VastaaPoista
  28. ootko homo? ootko nyppiny sun kulmat?

    VastaaPoista
  29. ootko lopettanu tän blogin pitämisen? :O

    VastaaPoista
  30. Minä en ole homo, minä olen nyppinyt kulmani.

    VastaaPoista
  31. Moippamoi kuumis !

    Teeppä hei taas sellanen väriviikko ! Pukeudut viikon ajan jokapäivä vain yhteen väriin, joka tietysti vaihtuu viikonlopun lähentyessä. :>

    haa ja hei, oot tehnyt postauksen kuinka toimit aamulla ennen kouluun/töihin/tms lähtöä mutta oletko koskaan kertonut mitä teet ennenkuin menet nukkumaan?

    Voi olla että olet kertonut mutta nyt ei ainakaan muistu mieleen :-)

    Hyvät uudet vuodet sinulle Joni!

    VastaaPoista