17.9.2010

Kiireisten päivien ostoksia

Kello on tasan kaksitoista ja mun pitäisi todellakin olla jo nukkumassa.. Ajattelin kuitenkin päivittää nyt, koska mulla on ollut tosi paljon tekemistä viime päivinä. Oon juossu autokoulussa teoriatunneilla, huristellut pitkin Espoota ajotunneilla, ravannut Helsingissä, nähnyt kavereitani ja niin edelleen.. En voi uskoa, että viime päivinä aikaa ei ole riittänyt edes päivän asujen ikuistamiseen mikä mua ärsyttää tosi paljon koska pidin esimerkiksi tämän päiväisestä asustani vaikka kuinka paljon! Ajattelinkin, että huomenna töiden jälkeen pakotan äitini pienelle kuvausreissulle kanssani pitkästä aikaa ;)

Kyllä, luitte oikein! Huomenna tämä lortto aloittaa työnteon.. En edelleenkään aio paljastaa työpaikkaani, mutta sen voin sanoa että mikään mun ykkös unelmaduuni ei ole kyseessä mutta jostain se on aloitettava. Eikös vaan?

Käväsin tänään kaverini kanssa stadissa pitkästä aikaa kiertelemässä kauppoja ajan kanssa ja kerrankin niin, että ostin samalla kerralla monta juttua. Oon huomannu että mun shoppailu nykyään koostuu siitä että joka kerta kun olen jossain, mukaani tuppaa tarttumaan vain yksi hattu, koru tai muuta vastaavaa. Siirrytäänpäs ostosteni kimppuun!

Hennesiltä nappasin mukaani ihanan farkkuliivin, millaista en aikaisemmin omistanut! Ostin sen muun muassa kaverini lauantaisia synttäreitä silmällä pitäen ;) Hintaa ihanuudelle tuli pyöreät kolmekymmentä euroa.


Samaisesta putiikista ostin myös ihanan värisen hatun, joka sisältää kolmea eri ruskean sävyä! Vaihdoin muuten päivän asuni hatun kyseiseen yksilöön heti oston jälkeen, mutta siitä lisää huomenissa. Mulla on toi sama mustana, mutta en voi vastustaa tota hatun reunassa olevaa söpöä rusettia joten piti ostaa toinenkin :D Hatulla oli muistaakseni hintaa noin seitsemän euroa.
H&M:ltä ostin myös hopeisen kiiluvan käsikorun, jolle hintaa kertyi noin viisi euroa..

.. sekä siistin käsikorulajitelman, johon sisältyy kaksi siistiä pääkallokorua! Kyseinen komeus kustansi mulle myös sen pyöreät viisi euroa.

Forumin hintasirkuksesta ostoskasseihini lennähti ainoastaan hattu, mutta liikettä mistä sen ostin en nyt satu muistamaan koska liidettiin liikkeestä toiseen niin nopeaa vauhtia.. Uuden hatun sain omakseni kympillä!

Seppälän koruhyllyn alatasanteelta bongasin jälleen kaksi mahtavaa korua, jotka molemmat maksoivat myös sen pyöreät viisi euroa. Viisi on näköjään tämän päivän maaginen luku! Kultainen XOXO-koru sekä hopeinen Whatever!-koru ovat vallan mainio lisäys korukokoelmaani ;)


Ehkä jo mielikuvitukseton otsikko kertoo jotain väsymystilastani, joten tämä poika painuu nyt pehkuihin ja palailee huomenissa paremmalla menestyksellä! Muuten, kuka anto luvan pimeälle saapua niin aikaisin?! Mun puolesta syksy vois painua hiiteen, koska yhtäkkinen pimeys sabotoi julmasti mun aikeita ottaa päivän asu kuvia..

♥ söpö

Ps. Postauksen kuvat saa näköjään noin isoiksi! Parempi vai huonompi?

8 kommenttia:

  1. Eiks noi lätsät oo jo aika nähty juttu? Etenkään, kun ne ei ehkä ihan istu sun kasvonpiirteille.

    VastaaPoista
  2. Ei 5 euroa ole pyöreä.

    VastaaPoista
  3. vähänkö hienoja juttuja! :=)

    VastaaPoista
  4. Juuri hyvän kokoiset kuvat ;)

    VastaaPoista
  5. onneksi olkoon mäkkityöpaikasta

    VastaaPoista
  6. ihana toi liivi, ota joskus kuva siitä ku piät sitä pääl :)

    ja parempi et noi kuvat on isoi :)

    VastaaPoista
  7. Hattus on salee Dropp Innistä :) Forumis ei moni paikka myy White Momentin vaatteita meinaa

    VastaaPoista
  8. Päätellen siitä että toi hattu on White Momentin, nii se on Dropin:sta :)

    VastaaPoista