17.8.2010

Baby loves to dance in the dark

Oon viettäny viime aikoina tosi paljon aikaa Sannan kanssa ja mulla on ollu sairaan hauskaa! Oltiin eilen katsastamassa uusi sunnuntaiklubi Tiikerissä ja tapamme mukaisesti vallattiin tanssilattia ;) Ainiin, kiitos nille lukijoille jotka tulivat moikkaamaan ja juttelemaan, oli hauska lisä iltaan!

Jälleen kerran Sannan ahertaessa töidensä parissa, mä nukuin myöhään iltapäivään saakka ja myöhemmin jaksoin jopa raahautua hengailemaan ystäväni työpaikalle hetkeksi. Illemmalla käväsin äidin kanssa kaupoilla.

Nopeasti valittu asu oli yksinkertainen ja esimerkiksi Monkista aikoinaan ostettu ruusu pääsi neitsytmatkalleen sopien täydellisesti yhteen mökkimatkalta hankkimani hattuni kanssa!







Kengät ja kauluspaita H&M
Liivi Selected
Ruusu Monki
Hattu Atlantis

Sairaan outoa että mulla ei ala huomenna koulu! En vieläkään oikeen käsitä sitä että mulla on välivuosi ja tosiaan - töitä olisi saatava.. Palkatkaa joku mut, ok? Meen huomenna käymään Tapiolassa ja nyt painun pehkuihin!

Palailen toivottavasti jo huomenissa!
♥ söpö

4 kommenttia:

  1. Joo töitä olisi saatava.. Oon samassa jamassa ku säkin, oon ettiny töitä kissojen ja koirien kanssa jo vaikka kuinka pitkään ja _pikkusen_ turhauttaa kun ei mistään tärppää. Minkälaista duunia sä oot hakenut? Mä menisin mielelläni minkä tahansa kaupan tai kioskin kassalle mutta niihinkin tuntuu vaadittavan vaikka kuinka paljon kokemusta ja koulutusta..Huoh, tsemppiä meille! :)

    VastaaPoista
  2. Puhelinmyyjäksi vaa. Muualle et pääse kuitenkaan.

    VastaaPoista
  3. Tosiaan hauska sattuma ku oli kulunu ehk pari päivää siitä ku bongasin tän blogin ja sit heti nään sut tigerissa.. Long island ice tean jälkee oli rohkeutta tulla moikkaamaanki :D ja sori kun ei aivot pystyny sil hetkel tuottaa parempaa vastausta siihe et mitä oon mieltä blogistas ku "ihan jees" :D Korjaisin nyt asian: Sulla on kivan persoonallinen tyyli ja uskallat olla oma ittes, tykkään tavasta jolla yhdistelet vaatteita ja asusteita, sävy sävyyn sekä muista hauskoista yksityiskohdista, lisäks sul on aivan ihania hattuja ja kenkiä ja mitä oon katellu jotain noita vanhempia kuvia niin mun mielestä sun pukeutuminen on kehittyny aikuismaisempaan ja yksilöllisempään suuntaan ku aikasemmin.
    t. Nana (:

    VastaaPoista